مهم‌ترین حوادث قزوین امروز چهارم خرداد ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سرهنگ بیژن خدایی فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: در پی گزارش‌های مردمی واصله مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از فروشندگان مواد مخدر در یکی از محلات اطراف شهر قزوین، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۲۱ محمود آباد قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: به دنبال این موضوع با رصد دقیق فعالیت مجرمانه متهم شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین افزود: در بازدید از مخفیگاه متهم یک کیلو و ۳۵۰ گرم تریاک، ۲۴۵ گرم تفاله خشک تریاک، ۱۵۰ گرم سوخته تریاک، ۱۳۰ گرم شیره تریاک به همراه آلات و ادوات مصرف و فروش و ۵ لیتر شربت تریاک کشف شد.

دستگیری ۲ سوداگر مرگ در تاکستان

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با فروشندگان موادمخدر، شناسایی و دستگیری افراد فعال در سطح حوزه، در دستور کار ماموران مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ کوروش عزیزی افزود: مأموران مبارزه با مواد مخدر با اقدامات میدانی و اطلاعاتی موفق به شناسایی ۲ نفر در این خصوص شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان اضافه کرد: مأموران پس از اخذ دستور قضایی در اقدامی غافلگیرانه هر ۲ نفر را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آن‌ها یک کیلو و ۹۹۰ گرم تریاک و تعدادی آلات و ادوات مصرف و توزین مواد مخدر کشف کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.